Sosyal Medya‘nın
gelişimi hızlandıkça reklamverenler için fırsatlar ve yeni alanlar
sürekli artış gösteriyor. Özellikle, Facebook ve Foursquare’de reklam
modelleri hızla yükseliyor.
Önümüzde ay başlayacak Dünya Kupası ile birlikte çok çeşitli reklamlar sosyal ağlarla karşımıza çıkmaya başlayacak.
İrem Yılmaz, Yeditepe Üniversitesi Bütünleşik Pazarlama İletişimi Bölümü Blogu, imcyeditepe‘de konuyu detaylarıyla ve başarılı örnekleriyle incelemiş.
Özellikle Facebook kullanan futbolseverlerin hedeflenmesi ile ilgili analizi dikkatli okumanızı tahsiye ederim.
Reklamverenler için Sosyal Medyada yeni fırsatlar neler? isimli yazıya buradan ulaşabilirsiniz.
Haber Kaynağım :