Londra Polis Teşkilatı Windows XP Kullanıyor

Londra Polis Teşkilatı Windows XP Kullanıyor 
                    Microsoft'un iki yıl önce fişini çektiği Windows XP hâlâ ciddi bir şekilde kullanılmaya devam ediyor. Londra Polis Teşkilatında yer alan binlerce PC, bu işletim sistemini kullanıyor.

Belki de Microsoft'un en başarılı işletim sistemlerinden biri olan Windows XP, artık miadını doldurdu diyebiliriz. 

8 Nisan 2014 itibarıyla Microsoft'un resmi olarak desteği çektiği Windows XP, buna rağmen birçok farklı işletme ve birim tarafından kullanılmaya devam ediyor.16-08/12/windows-xp-1470984166.jpgLondra Polis Teşkilatı, XP'den Vazgeçemememiş

                14 yıllık bir işletim sistemi olan Windows XP, Londra Polis Teşkilatı'nın kullandığı 27.000 bilgisayarda hâlâ yüklü durumda.

Londra'nın meclis üyeleri tarafından ortaya çıkarılan ve dile getirilen bu durum sonrası, polis teşkilatının güvenlik güncellemelerini almayan bir işletim sistemini kullanıyor olması eleştiriliyor.

Bu bilgisayarlara kötü niyetli insanların erişebileceğin söyleyen meclis üyeleri, derhal Windows XP kullanan bilgisayarların işletim sistemini yenisi ile değiştirmek istiyor.

Geçtiğimiz yıl 8.000 masaüstü bilgisayarı yenileyen departman, önümüzdeki ay içerisinde de 6.000 PC'yi yenileyecek. Ancak yine de geriye Windows XP kullanan ciddi bir bilgisayar kalıyor.

Windows XP'yi özlüyor musunuz?

Haber Kaynağım : 
http://shiftdelete.net/