Mobil reklamlar artık hayatımızın bir
gerçeği oldular ve hem uygulamalarda hem de sitelerde karşımıza
çıkıyorlar. Peki bu reklamlar gelecekte nasıl olacak?
Günümüzdeki akıllı telefonlar, firmalara uygulama platformları ve operatörler aracılığıyla pek çok bilgiyi sunuyor.
Bu bilgiler doğrultusunda, mobil cihazlarda yayınlanan reklamlar, daha doğru hedef kitlelere gönderiliyor.
Örneğin x bölgesinde, şarjı %20’den az kalan kullanıcılara, ilgili SMS’i gönder diyebiliyorsunuz.
İlgili SMS’te ise, gelin kahvenizi için hem de telefonunuzu şarj edin derseniz, günlük ziyaretçinize ek, pek çok kullanıcıyı mekanınıza çekebilirsiniz.
Bunun gibi pek çok örnek verebiliriz. Akıllı cihazlarla beraber artan büyük veriyi ve teknolojik alt yapıyı iyi kullanan şirketler başarılı oluyor. Teknolojiyi kullanmayanlar ise şimdi olmasa bile, çok kısa süre sonra başarısız sonuçlar almaya mahkum kalacak.
Reklam anlayışı da değişiyor İlgili SMS’te ise, gelin kahvenizi için hem de telefonunuzu şarj edin derseniz, günlük ziyaretçinize ek, pek çok kullanıcıyı mekanınıza çekebilirsiniz.
Bunun gibi pek çok örnek verebiliriz. Akıllı cihazlarla beraber artan büyük veriyi ve teknolojik alt yapıyı iyi kullanan şirketler başarılı oluyor. Teknolojiyi kullanmayanlar ise şimdi olmasa bile, çok kısa süre sonra başarısız sonuçlar almaya mahkum kalacak.
Günümüzde klasik reklam ve pazarlama
yöntemlerinin yerini, yine mobil cihazların yapabildiklerini düşünerek
gerçekleştirilen yeni nesil, interaktif reklamlar alıyor.
Bir mobil sitede ya da uygulamada kullanılan klasik banner yerine, insanları çağıran, tıklamaya teşvik eden, ses kaydı alabilen ya da dokundurabilen, bir nesne çizdirebilen reklamlar, yeni dönemin en dikkat çeken detayları olarak yer alıyor.
Yeni mobil reklamların geleceğini, Turkcell Kurumsal Pazarlama İletişim Müdürü Özlem Arın ile konuştuk. İşte röportaj... https://www.youtube.com/
Bir mobil sitede ya da uygulamada kullanılan klasik banner yerine, insanları çağıran, tıklamaya teşvik eden, ses kaydı alabilen ya da dokundurabilen, bir nesne çizdirebilen reklamlar, yeni dönemin en dikkat çeken detayları olarak yer alıyor.
Yeni mobil reklamların geleceğini, Turkcell Kurumsal Pazarlama İletişim Müdürü Özlem Arın ile konuştuk. İşte röportaj... https://www.youtube.com/
Haber Kaynağım :
http://shiftdelete.net/