Türkiye’nin en önemli e-ticaret
platformlarından biri olan Gittigidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı,
e-ihracatta uçuşa geçmek için önemli açıklamalarda bulundu.
2007’de eBay’in ortak olmasıyla kaderi değişen Gittigidiyor, rekabetin arttığı günümüzde e-ticareti daha da yaygınlaştırmak ve ekonomiye güç vermek için ilginç projelere imza atıyor.
Şirketin Genel Müdürü Öget Kantarcı ile gerçekleştirdiğimiz özel röportajda, e-ticaret ve Türkiye’yi bekleyen fırsatlarla ilgili önemli konuları gündeme getirdik.
E-ihracat büyük fırsat
Türkiye’deki satıcıların ürünlerini diğer eBay ülkelerine de satmak için önemli bir adım atan Gittigidiyor, Türkiye için e-ihracat seçeneğini canlandırmak istiyor.
Çin’deki Alibaba ve DX gibi başarılı örneklerin ülkemizden de çıkması
için bu konuda düzenleyici kurumlardan bazı beklentiler var.
Neler Konuştuk?
Videoda izleyeceğiniz başlıklar şöyle;
- Gittigidiyor’un şu anki konumu nedir?
- Sahibinden, N11, Hepsiburada gibi rakiplere karşı neler yapılıyor?
- Türkiye’de internetten alışveriş yapmayan 20 milyon kişi var, bu kişileri kazanmak için neler yapılabilir!
- Sitedeki satıcıların eğitimi konusunda neler yapılıyor?
- Siyasetteki istikrarsızlık ve terör, sektörü nasıl etkiliyor?
- E-ihracat için planlarınız ve beklentileriniz neler?
- İran’a ambargonun kalkması, e-ticaret için fırsat mı?
- Mobil kullanıcıların satıştaki payı nedir?
Röportaj için görüşleriniz neler?
Haber Kaynağım :
http://shiftdelete.net/