Sosyal medyada aktif olmanın yalnızca cep telefonu, bilgisayar ya da
tablet gibi cihazlarla sağlanabildiği dönem son buluyor. Artık gündelik
nesneler, hatta kişisel eşyalarımız da bu online yaşama eşlik edecek
gibi görünüyor.
Bunun en çılgın örneklerinden biri geçtiğimiz günlerde ortaya çıkan
bir buluş sayesinde gerçekleşti.
Yunan OgilvyOne Athens firması tweet
atan sütyen icat etti. Sütyenin kullanıcısı kopçasını her çıkartışında
bir tweet atılıyor. Bu tweette ise oldukça önemli olan göğüs kanseri
muayenesi hatırlatılıyor.
Business Insider’ın haberine göre; firmanın
böyle bir şey yapmasının amacı kadınların en büyük korkularından birisi
olan göğüs kanserine dikkat çekmek.
Haber Kaynağım :
https://istihbaratsahasi.wordpress.com/