Şirketlerin Facebook'taki başarıları doğru taktikleri uygulamaktan geçiyor. Uzmanlar, bu alanda öne çıkan sekiz tekniği bir araya getirdi.
Facebook neredeyse dünyanın en kalabalık nüfusuna sahip Çin kadar
üyeye sahip. Bu da iş dünyasının Facebook üzerinden ciddi anlamda kazanımlar elde edebileceği anlamına geliyor. Entrepreneur tarafından hazırlanan sekiz başarılı olmuş tekniği sizler için derledik.
1) Müşteri kitlenize standart e-posta gönderimi
yapmak yerine, onlar için Facebook reklamları oluşturun. Sizin
kayıtlarınızda bulunan e-posta adresi ile Facebook’a giriş yaptıklarında
sizin reklamlarınızı görebilmeliler.
2) Sosyal medya yarışmaları düzenleyin. Hayır
kurumları ya da kâr amacı gütmeyen şirketler ile ortak çalışarak
dikkatleri üzerinize çekin.
3) Facebook standart sekmelerin sırasını
değiştirmenize olanak sağlamakla beraber yeni ücretsiz sekmeler
yüklemenize de izin veriyor. Bunu kullanın…
4) Video ve oynatma listelerini kullanarak ilgiyi
üzerinize çekebilirsiniz. YouTube gibi bir mecra ile çekişen Facebook
video hizmeti hem daha profesyonel görünüyor hem de yüksek boyutlara
izin vererek, geniş bir yorum bırakma alanı vaat ediyor.
5) Müşteri hizmetlerini Facebook’a entegre
edebilirsiniz. Anlık canlı destek gibi hizmetler bu sosyal medya mecrası
üzerinden de yürütülebilir.
6) Sizin resmi Facebook sayfanızı beğenen kullanıcıların hangi benzer sayfaları da kullandıklarına bakın ve onları hedef almayı ihmal etmeyin.
7) Facebook Ad Manager üzerindeki Audience Insights
aracını kullanın. Bu araç sayesinde sayfanızı beğenen kitleye ait
neredeyse sınırsız bilgiye ulaşabilirsiniz.
8) Farklı platformlar üzerinden yeniden pazarlama
stratejisi deneyin. Facebook üzerinden istediğiniz neticeye ulaşamıyor
ancak Bing ya da Google AdWords ile istediğinizi elde ediyorsanız
platformlar arasından yeni müşterilere yönelin.
Kaynak: TechInside
Yazan: Melih Çelik
SDN - ShiftDelete.Net