Gizli takipçimiz kim?



         Siteme kimler girmiş, hangi yerlerden beni bulmuş diye kimi zaman istatistik sayfasını uzun süre değerlendiririm. 

Uzun süredir dikkatimi çeken bir şey var, “İçimden gelenler” kategorisini açtığımdan beri, bir ziyaretçi aynı coğrafi alandan sürekli siteme benzer kelimelerle geliyor, bu kategori içindeki yazıları üşenmeyip teker teker okuyor sonra geri çıkıyor. Birkaç kez yorum yaptığı da olmuş, ama verdiği mail adresleri tamamen geçersiz. 

Gerçekten birisinin takip ettiğini düşünmek sevindirici, ama bu kadar gizemli olmak yerine, gerçekten geri dönüş yapan bir ziyaretçi olmasını isterim kendisinin. Bu takibim o kadar uzun sürdü ki, buraya yazı yazma derecesine geldi, orasını artık siz düşünün. 

Çerezler ve takip linkleri sürekli aynı alandan geliyor, bu kategorinin güncellenmesi ile alakalı birkaç mail almıştım, yorumlarda aynı şekilde geliyordu. Yakın bir zamanda bu ziyaretçimizin okuyabileceği birkaç yazı daha eklemeyi düşünüyorum bu kategoriye.,

Blogumun güncellemesi dışında birçok şeyle uğraştığım için bir süredir yazı girememiştim, bugün yokluğumu aratmamak için biraz daha ilgilendim. Bu kategori için özel yazılar ve paylaşımlar hazırladım. 

Gizli takipçimizin kim olduğunu öğrenebilmek için verdiği mail adreslerini (yorum yazarken kullandığı) Facebook’ta arattım. Mail attım ama henüz alınmamış mail adresleriydi, yani hepsi fake (sahte) diyebileceğimiz, form doldurmak için yazılan mail adresleriydi. 

Bu kadar gizemli olmak yerine, ulusa sesleniş şeklinde buradan kim olduğunu gerçekten merak ettiğim için kendisini yorum yazmaya davet ediyorum. Farkında olmamış gibi davransam da gerçekten merak ettiğim için böyle bir yazı yazdım, umarım bu kategoride gezinirken bu yazıyı da okur ve bana dönüş sağlarsın.