Sitelerinize profesyonel destek veriyorz.

        Yaklaşık 7 yıldır blog yazarlığı yapan birisi olarak her gün onlarca istek maili almaya başladım.

Özellikle blogger kullanan ya da kullanmak isteyen okuyucum birbirinden farklı sorularla bana yazarak cevap bulmaya çalıştılar.

Elimden geldiğince herkese cevap vermeye çalıştım.

Fakat normal olarak çalışan ve evli birisi olduğum için maalesef artık her soruya yetişemiyor ve tüm sorunlarla daha derin ilgilenemiyorum.

       
Bunun yanında yazı yazmaya bile vakti olmayan birisi için bulduğu vakti de uzun uzadıya işlerle harcamak inanın bana ağır gelmeye başladı.

Blog yazarlığı artık günümüzde geniş kitlelere hitap ettiğinden internet kullanımını bilen ve yazmayı sevenler tarafından binlerce blog açılmaya başlandı.

Bu da haliyle belli noktalarda destek ihtiyacını doğurdu.

Bunu her gün aldığım maillerden bizzat görebiliyorum.

Böyle bir potansiyel varken sırf kendi iş yoğunluğumu bahane edip okuyucularımı desteksiz bırakmak istemedim.

Bu yüzden hizmet verenle hizmet almak isteyenleri kendi çapımda birleştirmek istedim.

site-destek

Kendime küçük çaplı bir ekip kurdum.Blog yazarlığı boyunca ihtiyaç duyabileceğiniz tema, makale yazarlığı, google analytics kurulumu, logo ve banner, alan adı yönlendirilmesi, sosyal medya desteği gibi bir çok konuda hizmet alabileceğiniz bir siteyi bugün itibariyle yayına aldım.

Bu site vasıtasıyla belirtilen hizmeti gününde alabileceksiniz.

Arka planda ne kadar ekip çalışması olsa da tek muhatap olarak beni bulacaksınız.

Art niyet olmadığı sürece ödeme geri alma garantiniz her daim olacak ve ödemelerinizi mail ile yazıştığımız hesaplara yaparak güvenli bir alışveriş yapmış olacaksınız.

Siteyi ziyaret ettiğinizde şu anda az sayıda hizmet göreceksiniz.

Sizler destek verdikçe, ihtiyaçlarınızı gösterdikçe daha fazlası da sizlerle olacaktır.

      
Hizmetler kimi okuyucularım için basit gelebilir fakat unutmayın ki blog hayatına yeni başlamış ben sadece içerik yazarım diğer şeylerden anlamam ve uğraşmam diyen okuyucu kitlesinin de varlığını göz ardı etmeyin.

Yeni bir gelişme olarak sizlere yeni servisimi duyurmak istedim.

Beni güçlendiren okuyucularımın eminim bana bu konuda da destek olacaktır.

Bu yazım vasıtasıyla da tüm okuyucularıma teşekkür ediyorum.